åååååååååh


Så sur jag äääääär, detta hände nyss

kl 09.00
Mamma: Gå upp du har möte
Jag: NAAAJ PALLAR INTE
(Mamma smäller igen dörren och går ut ur mitt rum)
kl 09.15
Mamma: Men gå upp när går din buss
Jag: Vafan spelar det för roll stick ska sova
Mamma: Går du inte upp betalar jag inte din flygbiljett
Jag: Men ÅÅÅÅH FÅR LA GÅ UPP DÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

Kolla vad min mamma hotar mig med, hon e smart hon vet vad hon ska säga för att få mig att göra saker. Iaf min buss går kvart i 10 eftersom bussen går förbi dit jag ska och det är ganska nära så hinner jag med den bussen. Måste gå till toan nu och borsta mitt hår och det, uppdaterar senare när jag e hemma hos jonna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0