bääästa

bröjade ju kolla på new moon med min syster sen kom mamma och sa att jag skulle möta upp Elin (mammas bästevän annas dotter som e 20) och hämta medicin av henne, men såklart så stod vi ute i 40 min och snackade o hon hade med sig deras hund oskar älskar den. helt underbar e den den hoppade upp på mig och ville pussas naaw sötnos iaf ja o elin snackade om allt och inget efter 40 min gick ja hem o kollade klart filmen . DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMN vad bra den ääääääääääääääääääääääääär ja döööööööööör måste låna tredje boken på biblioteket måste veta vad som händer i den orkar inte vänta på att filmen ska komma ut.

Edward Cullen omg så het han är ja önskar fan jag hade en kille som va så sexig och vampyr fan :O

Jag har bokstavligen blivit kär i han, jag dör för fan sån het jävel sättet
han snackar och beter sig är sexigt asså åååh i waaant him now.
Millaha ♥ Edward (A)

Kommentarer
Postat av: världens abasolut bästa människa börjar på o och slutar på a

du kanske har fått lite mer intresse för vitakillar nu då?:) pusspusspusspuss

2009-12-02 @ 22:49:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0