Bakfull usha



Hej bloggen!
Vaknade för en liten stund sen av att det ringde på dörren men va så trött så orkade inte gå och öppna hahaha förlåt till personen som ringde på :$ Asså gud sån huvudvärk jag har är verkligen skit bakfull och är hur trött som helst gick och la mig kl 05.00 imorse, sova bort hela dagen? Lätt! Jag fattar inte varför halva sverige ska bomba min telefon när jag ligger och sover man ringer inte 5 på morgonen haha okej va vaken men hade på ljudlös så hörde inte att det ringde :P Jaja nu är det bara 4 dagar om man räknar med idag tills vi åker fan vad skönt längtar verkligen, men det jag inte längtar till är att packa mina saker:( Mamma berätta att väskorna bara får väga 20 kg och hur fan ska det gå till? Nu kommer jag bokstavligen behöva ha med mig 9000 väskor om flygplatsen ska ha såna sjuka regler jälva äckliga as. Men ska nog gå och sova nu eller iaf lägga bort datan en stund och tycka synd om mig själv haha. Justdet det är sjukt vad man kan skriva på fyllan det är då ens äkta känslor visas daaamn ska aldrig mer blogga full kan avslöja för mycket och det är inte bra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0