dagens händeser

Vaknade vid 20 i 12 klädde på mig sen drog till stan skulle solat på sunhouse men det blev inte så.. :( Så mötte upp jonna så drog vi hem till henne. Sen efter vi varit där en stund så drog vi till Norrby Soc hon skulle ha möte, sen va vi tvugna att skynda oss till den hemliga saken som va kl 4 men vi kom i tid så klart.

Och ni ville såklart veta vad den hemliga saken va?
Jag kan säga såhär det tog 3 timmar och jag dog så tråkigt jag hade under tiden,
men dom va skit trevliga där lätt att vi ska tillbaka dit. Okej nu ska jag vara snäll hon tatuera sig :)
Skiit fint blev det.



Så här såg tatueringen ut efter att han gjort formerna eller hur man nu säger kontuererna? dont know


Haha så söt jonna är såklart kanske ni fattar att det gjort ont? det va ändå på halsen
det sysns på henne att det gör ont haha:P


Posa baby posa, aj aj aj.. det måste gjort ont?


Så lite skuggad :D


Lite målat med färg seexiiiig




Så färdig den blev skit fiiin fan:O
ser ni det häftiga med den att det ser ut som om den går in i hennes hud:O
skiiit ballt fattar inte att hon våga göra det hade aldrig vågat:P


här kommer en annan bild från idag som jag tog när vi va på norrby:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0