gjort idag.

Egentligen skulle jag bara varit hemma idag och tagit det lungt men såklart blev det ingenting med det, mamma tvingade mig att följa med henne och springa hennes ärenden eftersom hon är sjuk haha:P
Åkte till Vårdcentralen med mamma
Åkte o handlade på Willys åt mamma (hon satt i bilen och väntade)
handlade:
2 packet Mjölk
2 Chips påsar
2 packet med färdiga kyckling ben
1 påse bröd
1 påse med kroketer
1 cigg packet åt mig ;D
Plockade in och ut ur diskamaskinen plus lagade maten

hihi känner mig lite duktig både min syster och mamma har feber o bara för det måste jag springa runt som en idijut och vara mamma :P hahah lite små kul ändå, sitter och äter kroketer med kyckling nu mhm mhm mhm det är gott. Ska kolla New Moon med min syster sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0