hemma nuuuu


Mitt sexiga öga ;)

kom precis hem från Hässleholmen jag och jonna spenderade dagen där hos madde, skit mysigt va det:) Vi satt och snacka och aah gjorde inte så mycket. Maddes lilla dotter på 7/8 år tror jag hon va, var där en stund också. Det är så så min söndag såg ut nu när ja kom hem märkte jag att ingen va hemma maten va frame fick panik det slog mig direkt baaam mormor e död (något i den stilen) ringde mammas mobil ingen svarade fick sööörsta paniken ringde min syster så berätta hon att mamma va i sjukhuset på akuten med min lillebror för han har fått öroninflamation så tur att det itne va något annat. Iaf ska kolla film nu uppdaterar mer senare ska kolla på denna;

Zombieland (komedi/skräck)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0