Im hot, your not.



Gud så tråkig dag jag har haft idag, har typ inte gjort någonting alls lekt med min lillebrusha hela dagen. Inte bara lekt vi har legat och kolla på Mysteriet på Greveholm med han älskar det, laddade hem den för tänkte han skulle gilla den och hade jag inte rätt? Det gör han ;) Så är det när man är storasyster men känner sina små syskon, längtar verkligen tills imon. Här får ni se mina planer inför dagen imon;
Hemligt möte kl 10.00 - 11.00 ska skriva på kontrakt ;)
Åka hem till min zigenare jonna och vara där o umgås med henne
Åka med jonna till hemlig plats och hämta en grej,
ni får veta imon vad det är för det e hemligt nu !


Så imon är rätt fullbokad dag på tanke att jag och jonna kanske måste åka till Ulricehamn för att hämta "den hemliga saken" jag vet att ni är nyfikna men ni får hålla er tills imon ni ALLA kommer bli chockade haha förvånar mig inte om ni tappar hakan. Pratade precis i lur med jonna i ca en halv timma om det som ska hända imon och hur uppspelta och glad vi är cant wait :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0