jaha vad ska man blogga om?


Ligger i sängen nu och lyssnar på musik och snackar på msn med jonna eller msn och msn det är ebuddy som suger kuk. Vetinte riktigt vad som händer ikväll? vill ut och dricka men kan inte för imon kl 07.00 kommer oscar hit (mammas bästeväns hund valp) ska passa den imon så kan inte hitta på något. Hur mycket jag än behöver och vill det så går det inte nu. Kommer typ röka upp hela mitt oöppnade cigg packet inatt, och ni får inte veta varför allt om det förra inlägget är allt ni får veta. Jag säger såhär är trött på lögner om vart man är och det sa stopp för mig totalt denna gången gick det för långt, jag hoppas på
gud att han dör. Tro det eller ej men det är sant, jonna tack för att du finns här för mig nu, du är guldvärd♥

Keith Urban - Tonight i wanna cry
sorligaste låten genom tiderna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0