lite om veckan


Nu ska jag berätta lite om vad vi gjort i Haparanda än så länge ska bara gå ut och röka först ;D
Så tillbaka har rökt nu men vad vet ni om hur långt tid det tog och röka menmen nog om det.


Onsdag: Vi flög från Landvetter i göteborg sen mellan landade vi på Arlanda i stockholm dock va vi nära på att missa flyget vi skulle med hahah sen flög vi till Kallax i Luleå. Där blev vi hämtade av jonnas två kompisar som heter Jonna och Jani så "for" vi till Haparanda haha förlåt men alla här säger fara och for inte som vi i västra götaland gör iaf hihih. Sen va vi framme vid 23.00 i haparanda hemma hos jonnas mamma så välkomnade jonnas mamma susanna och jonnas stora syster johanna oss med varma kramar :) Så gullgit så åt vi och sånt satt uppe och snackade hela natten skit soft ändå det va 20 minus när vi kom hit.

Torsdag: när vi vaknade åkte vi till Rajalla det ligger i Finland det tar kanske 5 min med bil från Marielund där jonnas mamma bor, vi åkte till köpcentrumet och kollade i affärer skulle köpa julklappar till familjen men det blev inte så hittade bara något till mig själv haha lite egoistisk men det va kul att vara där vi alla provade roliga mössor i alla slags former och mönster. Efter vi va i Rajalla så hämta gina (jonnas kompis) oss där så åkte vi till jonnas andra kompis Jennifer och Linda och hälsade på dom så va vi där en stund sen åkte vi hem igen och tog det lungt. Btw ginas bäbis va med cornelia heter hon och är 5 månader gamal ungefär skit söt bebis.

Fredag:  vi gick hem till gina och umgicks lite med gina hennes bebis och syster iiso sen åkte till jennifer igen och va där och softade och så, sen på kvällen gick jag, jonna och susanna(jonnas mamma) så nu fattar ni det. Vi gick hem till Johanna(jonnas syster nu fattar ni det med) och kollade på film där på en skräck film där kommer inte ihåg vad den heter men ändå, sen kollade vi på New Moon en stund sen gick vi hem och fortsatte kolla filmen här. Skit fin lägenhet har johanna verkligen och det är skit fint hur hon har gjort för deras hund dom hade som hette ossy, skiiiiiiit fint verkligen över gulligt!

Lördag:
Vi skulle åkt på fest men ist bestämde jag och jonna oss för att vara hemma och kolla film med hennes familj och ta det lungt hela dagen och kvällen så då gjorde vi det. Så klart va vi uppe för länge som vi dock har varit varje natt iaf det va mysigt vi kollade massa jävla olika filmer. Glömde berätta att jag och jonna va ute och gick med hera och akira(deras hundar en vit och en brun/svart schäfer) typ i 2 timmar ? och jonna lyckades tappa sin mobil:( ute i snön.. Jonna och johanna gick tillbaka för att leta efter den men det va typ omöjligt eftersom det är skit mycket snö ute och mörkt ute men dom ringde hennes mobil hela tiden för att försöka höra den men efter att dom ringt massa gånger och sånt så stängdes jonnas mobil av då kom frågan hittade någon skitunge mobilen och tog den och stängde av den eller för frös den i snön ute för det är så kallt..?

Söndag: Jag och jonna gick hem till Gina och umgicks lite med gina hennes bebis och ginas lillasyster iiso, sen efter en stund åkte vi till Werro en annan av alla jonnas kompisar och umgicks där ute 1 timma något sånt:) Sen åkte vi till jennifer och träffade dom och va där hela kvällen sen vid 23.00 tiden kom jonnas mamma och hämtade oss så cruisa vi runt i haparanda haha (A) okej dom visade mig baren och vart allt låg och sånt :) Så nu vet jag det men dock vet jag inte om jag kommer komma ihåg något för det va mörkt och allt såg likadant ut. Så klart vad jag och jonna uppe till 04.30 på morgonen vadå inte kunde sova ?

Måndag: Idag så har vi bara suttit hemma och tagit det lungt och umgåtts med johanna och susanna och så har vi gjort något som jag inte tänker berätta här för ni alla kommer tro jag har gått och blivit tönt haha nej men kan inte säga eftersom kanske min mamma läser och det är en present till henne så måste hålla det hemligt :) Btw snart så ska vi kolla på Saw 6 weeeiii :D Ska bli kul sen blir det la att vara uppe hela natten igen.

Jag och jonna har inte gått och lagt oss innan kl 02.00 haha någon av dagarna vi har varit här men det är soft. justde det sönar ute och är is kallt och ja vad mer ska man säga? Imon tror jag att vi ska ut och träffa jonnas kompisar vi kanske skulle till gina får se vad vi hittar på imorgon bror helt på hur kallt det är ute och sånt där:P Btw jonnas mamma har två kattungar typ en liten grå SKIIIT SÖÖÖT och en vit lite större lika söt den bara att dom bet sönder min och jonnas mobil laddare sen jonnas mammas mobil laddare dumma kattungar :P uppdaterar mer imon eller något ska gå och umgås nu och sen kolla film


Kommentarer
Postat av: Sanna

Hallå Gumman!

Saknar er redan fast det var inte så länge sen ni for =0

Det är typ jätte tyst här.

När Hanna och Akira kom idag var Akira och sökte efter er i mitt sovrum Sööt.

Kramar

2010-01-06 @ 23:26:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0