love to sleep


Saknar mitt blonda hår :(

Vaknade för kanske 15 min cigg gick ut och tog en cigg för en gångs skull är det frost ute och solen lyser wiie. Men varför ska det alltid vara fint väder när jag mår dåligt ? Fuck också har skit ont i magen och mitt huvud snurrar som jag vetinte vad? iaf inatt vid 01.40 öppnades min dörr till mitt rum och min MAMMA stod där

Mamma - e du fortfarande vaken?
Jag - e duuu vaken ??? och vad gör du hemma?


sen kan jag tyvärr inte berätta mer om varför mamma kom hem och sånt, men fick aldrig riktigt veta vad grejen va men ska tvinga mamma att berätta den sen. Nu ligger mamma och sover hon e skit trött o sa hon hade feber krya på dig mami ! Kollade aldrig på new moon igår gjorde andra saker men ska la kolla den nu tror jag, uppdaterar mer senare e skit trött kanske ska gå och sova mera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0