Måndags


Igår va en riktig katastrof dag för mig, sprang runt i stan på massa möten med jonna och bokade jonna tid för en sak som är hemligt fortfarande ;) Iaf alla mina möten gick bra o så, sen efter då jag och jonna va på hemlig plats och bokade tid för hemlig sak så mötte vi upp madde och sen åkte jonna till hässle så drog jag till sjukhuset. Gick till mammas kontor och väntade på att hon skulle sluta sen drog vi till mormor som fortfarande ligger inne på sjukhus och har blivit värre:( Igår kunde hon iaf gå och sånt idag berättade mamma att hon inte ens kunde andas själv eller stå upp, inshallah du blir bra mormor vi ber för dig. I cant make it whitout you du e stark du måste bli bra. iaf när vi va där igår både jag och mamma satt med tårar i ögonen ville inte inse att mormor va i sjukhuset, hatar sjukhus alla som ligger på sjukhus förlorar jag:( Och nu när dom kanske tror du har fått samma sak farfar dog av dödar mig ännu mer jag kan inte gå egenom det en gång till. Jag hoppas verkligen att mormor blir bra annars jäääääävlar säger jag bara en viss millah kommer misshandla läkarna! Jag och mamma va o hälsade på i kanske 1 timma sen drog vi hem och jag somnade direkt va skit trött.

tog bild utanför jonna tyckte himlen va fin


bilder från mammas kontor:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0