not anymore


When i look at you
i see forgiveness
i see the truth.
But not anymore things have change.

Och vet ni varför det dödar mig?
Jo för jag kan se när han ljuger för mig jag ser det i hans ögon men över luren ser man inte någons ögon? Jag kan höra på hans röst om han älskar mig eller inte men jag kan inte längre höra om han ljuger om allt annat eller inte, jag fattar inte varför jag kan bara inte höra det längre. Okej jag skiteri men kan inte få ut det ur huvudet, jag får inte ut han ur huvudet. En sak vet jag att jag ALDRIG kommer komma över han det finns känslor för han som aldrig kommer försvinna som sagt man kan inte styra sitt hjärta. Jag önskar han va d*d jag vet man inte ska leka med karman den är störst. Jonna sa till mig igår Millaha du vet att du leker med karman va och det kan sluta illa?
Jag tror inte någon exakt vet hur jag känner igår va det svek nu har det växt till största hatet pga av allt, som sagt ni tror ni får veta mycket om mitt förhållande i bloggen men det är så jävla mycket som inte står med här som ni aldrig kommer få veta och det är därför ni inte fattar varför jag vill se han d*d .. Okej ja det är sant det e farligt och önska såna saker, hur kan man ena dagen säga att man älskar någon sen nästa dag vilja se den d*d ? Alla säger man inte kan sluta älska någon på en dag, det är klart man inte kan men jag kan. Dom känslorna som fanns kvar är begravda och kommer aldrig mer visas.

It's gonna hurt bad before it gets better
men hur ont kommer det egentligen göra och när kommer det bli bättre?

Cant you see the pain in my eyes?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0