Nu jävlar ska någon hängas ut i min blogg!


Som sagt ni alla vet att jag inte är den personen som sitter tyst och inte säger något.
Så idag ska jag börja med detta "känn dig dissad" det är om att jag hänger ut folk i min blogg ibland kommer jag säga deras namn och ibland inte men idag så tyvärr kommer jag inte skriva ut några namn;) Ni får gissa er fram!


För det första hur kan du komma och tro att du är "the top of the world" har du sett hur du ser ut? Hur mycket fulare kan man bli egentligen inte mycket för du slår allt. Om det är något jag hatar så är det när folk spelar över och det gör denna personen. Folk som är så fula som du ska inte ens våga visa sig ute och att du ska kolla snett på folk och snacka skit bakom ryggen hur mycket är det egetnligen? Hur gamal är du 2, 3 ? I huvudet verkar du inte ens vara född än. Jag kan säga såhär du ligger längst upp på min vilja döda lista ett sne fel till och skyll dig själv. Asså det finns så mycket jag vill säga om den personen men jag kan inte skriva allt nu.. O att du försöker tracka ner min ******** haha hur patetisk är du? usha fy och bläääääääääää men det jag ÄLSKAR är att jag har såna saker jag vet om personen som kan bokstavligen förstöra dens liv fängelse nästa? Javisst ! Jag backar inte ifrån att sätta dit någon som jag hatar så mycket, vissa saker är faktiskt OLAGLIGA :) Mohahaha det är så jävla kul att personen vet inte att jag vet allt och har bild bevis med;) Hur mycket värre kan det bli? Men som sagt jag väntar på att personen ska göra en sak till sen är det millaha som kommer in och bestämmer och vad kan man göra mer än anmäla det jag har bild bevis på? Jo man kan utpressa personen hahahaha
fuuuck millaha like that shit. Det roligaste är att ni kanske har en anning om vem det är men tro mig det har ni inte, inte en blekaste anning detta är omöjligt för er att lista ut HAHAHAHAHAHA det är därför det är så kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0