oont


Hej bloggen !

F****n vad ont det gör i min arm, seriöst känner mig halft handikappad :/ Mamma berättade för 10 min sen att det onda på henne satt i en hela veckan jag ba EHE säg att du skojar..? Iaf idag blir det att springa mammas ärenden okej ärenden vet jag fan men mamma tyckte att jag hon och pluto ska ha myskväll idag med chips godis läsk och god middag. Så det blir att åka o handla sen mamma sa att jag o pluto måste handla eftersom mamma e sjuk. men hallå mami jag e med sjuk pga sprutäckelgrejen. Wiiie e glad nu mamma städar mitt rum, tack så mycket :) Justde om bilderna igår o det lägger upp dom senare i inlägget om vad jag gjorde igår som redan finns i bloggen bara så ni vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0