Säg aldrig så igen


Jag hade allt jag va lyckligare än alla andra och jag slängde bort det för vad? För INGET! Jag viste vad jag hade men jag insåg inte hur mycket jag egentligen älskade personen. Han krossade mitt hjärta jag krossade hans och mitt ännu mer genom att lämna han. Jag kunde stannat kvar men lögnerna blev för mycket för mig. Och smärtan krossar mig nu!


Kom aldrig och påstå detta om mig;
Det är visst som alla säger man kan inte vara tillsammans med en kickersbrud det ända dom tänker på är sig själv dom springer runt och leker gudar och bestsämmer och bara hänger med sina tjejkompisar och gud vet bara vad kickersbrudar gör när dom håller på med sina grejer. Kickersbrudar har inga hjärtan dom är känslolösa, dom har svarta hjärtan det finns bara onska där. Deras personligheter är gjorda av djävulen själv, dom får aldrig skuldkänslor hur många personer dom än sårar och krossar så skrattar dom bara åt det. Dom leker med hjärtat.

Och kom aldrig igen och påstå att jag inte har känslor för det har jag, ingen i världen kan älska en människa så mycket som jag älskar dig. Jag gick in i vårat förhållande med hela mitt hjärta för att älska dig har gett upp allt jag hade för att vara med dig så kom aldrig och snacka sån skit. För du va mina tankar du va mitt hjärta du va mitt liv, du va allt jag ville ha i mitt liv. Jag skulle dö för din skull men om du inte insett det så är det du som varit blind under hela vårat förhållande. Alla som känner mig vet hur kär jag va/är. Och när jag säger att jag skulle dö för dig menar jag bokstavligen dö, jag vill ha dig i mitt liv jag vill du ska vara min pojkvän men det går inte.. Och det dödar mitt hjärta helt smärtan dödar mig att inte kunna vara med dig när du e allt jag vill ha och tänker på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0