saknaden är för stor


Bilden är tagen för 5 min sen!

När folk sa att saknaden blir värre så trodde jag inte dom menade såhär illa jag bokstavligen lider varje sekund det gör så jävla ont. Jag vill ha tillbaka han jag kan inte vara utan han, han finns i mina tankar 24/7 han är till och med mina drömmar. Han är min första kärlek han är mitt livs kärlek, jag önskar allt va som det va en gång i tiden mellan oss. Jag önskar vi kunde sola tillbaka i tiden och ändra allt som blev fel, jag vill ha dig här med mig nu. Jag ger heldre upp mitt liv än att se han i tårar, jag har aldrig önskat han något ont. Men han får inte vara lycklig utan mig skulle han skaffa tjej synd för tjejen jag hade misshandlat henne så grovt för han är fortfarande MIN. han kommer föralltid vara min, en vacker dag blir det jag och han igen det vet jag om. Det är svårt för mig att säga till han hur mycket jag egentligen älskar han och detta är inte hur jag ville ha det mellan mig och han. I would die for you.. Jag vet om att jag aldrig kommer bli lycklig med någon annan för mitt hjärta slår för han och ingen annan, mina känslor för han är oändliga dom tar aldrig slut! Förlåt det va aldrig meningen att såra dig, men du borde veta om hur jävla mycket mer du har sårat mig. jag vill att du ska hålla mig i dina armar och säga att du aldrig lämnar mig och berätta hur mycket du älskar mig. Alla runt mig säger till mig att om jag inte släpper taget om han kommer jag bli psyiskt sjuk att jag kommer bryta ihop av smärtan och det slår mig att det känns som om jag är på väg dit. Okej jag kan vara hur tuff som helst men när det kommer till mig och han och vårat förhållande så är jag så jävla svag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0