Stor middag hemma tonight



Har ju tyvärr inte uppdaterat så bra dom 2 senaste dagarna pga av att jag inte varit hemma, så kunde inte uppdatera något typ. Är verkligen skit trött gick och la mig 06.00 imorse typ kunde inte sova hade massa i tankarna krig allt som hänt och som kommer hända, nu ligger jag här och bloggar och typ halv sover? Men kan inte sova eftersom vi ska ha stor middag nu massa gäster ska komma bla en kändis ;) Som jag har sagt innan mamma och hennes kille umgås med kändisar mohaha :D Så kommer vara tvungen att vara social hur jävla mycket jag inte vill vara det så, vill egentligen ut och festa? Men fan ingen är hemma nu alla är åta helvete långt borta VARFÖR? Jaja får la överleva kvällen men att kolla på den nya American Pie The Book Of Love, viste dock fan inte att det kommit ut en ny detta året? Men tydligen har det de, håller på att ladda ner den ska se den sen senare och mysa till det med julmust och grillchips millaha like that.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0