tråkigt, under håll mig?


Hon som komentera jonnas blogg sa att jag inte hade bröst vad är det i bilden då? pfft det märks du inte träffat mig baby;) För hade du träffat mig o vetat om vem jag va hade du inte ens vågat öppna din käft från första början.

Vad ska man göra när man har tråkigt och alla man känner typ sover eller något..?
Det har jag ingenaning om vetinte ens varför 80% av alla mina vänner sover nu hallå vad är det med dom? Jag är viktigast i deras liv? Dom får inte sova nu har ju jag tråkigt vafan dumma vänner man har. Alla brukar alltid va uppe till 2-4 på morgonen men inte idag och ingen typ? Iaf ingen jag vill snacka med fan fan fan ta dom allihopa :O Finns inget mer än att blogga och kolla på tv men det finns ett problem det går inget bra på tven som jag vill se och har lust att gå ner och laga mat men är inte hungrig så varför ska jag då laga mat? Tids fördrivt typ..? Ojojoj såg nyss på www.tv.nu att det börjar 2 1/5 men på tven nu måste ju kollas. Men vad fan ska jag göra efter det? har kollat på alla filmer i min data håller på att ladda ner filmer men dom är inte klara än för dom segar ? tack så jävla mycket piratebay sug kuk ni! Varför inte köpa en sprit flaska och supa sig själv full som fan, alkoholist? JAVISST ! Menmen hittar väl alltid på något jag menar jag e ju millaha ändå? ska dra mig nu pogramet börjar welelele

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0