Try to sleep whit a borken heart..


Jonna ligger i soffan brevid och sover är fan inte trött det minsta lilla haha kaos så tänkte blogga om vad som är i mina tankar just nu.


Har ni någonsin försökt sova med ett krossat hjärta? Det går inte det tar timmar för en att somna plus man sover dåligt även om man sover bra förstår ni hur jag menar? Han är i mina tankar 24/7 till och med när jag sover så är han allt jag drömmer om han är alltid med i mina drömmar. O saken är att han vet att jag vet vad jag menar med det får ni lista ut själva, så som läget är nu så blir jag aldrig av med han kanske jag aldrig kommer komma över han? Kanske det är meningen att jag ska vara med han och ingen annan men som läget är nu så vill jag inte vara med han men det vill mitt hjärta och har velat sen första dagen jag såg han.. Mitt hjärta är bokstavligen så krossat att hjärtat har fått sår som aldrig kommer läka.. Det spelar ingen roll vad som händer med oss på ett eller annat sätt hittar vi alltid något sätt att kontakta varandra på igen och senast han kontaktade mig knäckte det mig helt.. han ringde för går och jag svarade inte såg att det ringde men kände inte igen numret och det va sent på natten så sket i att svara sen ringde jag upp morgonen efter och detta va samtalet..

Jag: vem e du? varför har du ringt mig igår?
Han: Jag vetinte (ledsen röst)
det slog mig direkt i hjärtat att jag kände igen rösten men hörde inte så mycket av vad han sa..
Jag: Vem e du ?
Han: Känner du inte igen min röst (beskiven röst)

där viste jag vem det va..
Jag: omg är det "mr x" ?? (fick panik)
Han: ja

Direkt klickade jag och fick panik va tvungen att gå ut och röka blev så upprörd och fick tårar i ögonen fick verkligen hålla inne tårarna för att inte börja gråta. Det gjorde så ont att klicka han det sved verkligen i mitt hjärta jag tänkte vad fan har jag gjort nu.. O sen dess har jag inte fått ut han ur huvudet han kommer tillbaka hela tiden och mitt hjärta orkar inte det, d fuckar upp hela min värld hela tiden gång på gång på gång. Saken är att jag älskar han över allt annat men kan inte vara tsm med han hur mycket jag än vill så går det inte längre.. Så fort jag tar av mig förlovnings ringen han gav mig så gör det ont i mitt hjärta jag måste ha på mig den det känns som om jag förlorar han varje gång jag provar att ta av mig den. Han har mitt hjärta och jag har hans, jag tror jag älskar han mer än vad jag själv fattar eftersom jag inte kan sluta tänka på han ingenting. OKej alla vet om att han älskar mig mer än vad jag älskar han det kanske låter konstigt och egoistiskt att säga så men det är sant jag älskar han över allt annat men han älskar mig så mycket att det blir farligt för mig. Egentligen vill jag inte lämna han, men den sista lögnen han drog blev för mycket för mig där sa det bara stopp jag orkar inte mer mitt hjärta klarar inte av smärtan längre. Även om jag har lämnat han och han inte vet om det än så dödar smärtan mig ändå smärtan försvinner aldrig saknade och smärtan blir bara större och större jag vetinte vad jag ska göra? Jag kommer aldrig bli av med den, det är som ett hål i mitt hjärta som aldrig kommer läka. Det finns skit fina killar som raggar på mig som är skit bra man jag spottar på dom jag vill inte ha dom bara för dom inte är HAN. Vem jag än går och träffar känns det fel är det meningen att jag ska vara med han eftersom jag är så jävla olycklig utan han ? Börjar nästan undra det, det kanske är meningen att allt detta ska hända men att det blir bättre längre fram i tiden? Vad jag än gör så är det han som alltid kommer fram det är alltid han jag slutar hos. Jag börjar seriöst tro att jag håller på att bli psykiskt sjuk i huvudet för jag inte klarar mig utan han, så fort jag inte hör från han pallar jag typ inte ens leva typ asså aah ni fattar. pallar fan inte ens snacka om det ni som läser förstår ändå inte ingen gör det till 100% eftersom ni inte vet allt vi gjort och våran kärlek som hur våra hjärtan slå för varandra.

Du förstörde allt vi hade!
i will forget you but never my heart.
Krossar du mitt hjärta igen dödar jag dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0