Unbreak my heart.



Du krossa mitt hjärta och ditt.. Känslan av hur ont det gör går inte att beskriva, jag vetinte hur jag ska hantera smärtan? Har aldrig fått såhär ont, vill åka till sjukhuset men jag vet att dom inte kommer ta bort smärtan. Jag kan knappt sova på nätterna nu är helt kall svettig hela tiden och orolig och vaknar hela tiden av att jag har mardrömma som handlar om han och i varje dröm krossar han mitt hjärta och varje gång vi ska lösa det få bara suddas han bort och försvinner jag får aldrig en chans och berätta hur jag känner.. Drömmarna fuckar upp mitt huvud upp och ner, liksom vad ska man göra när man förlorat personen man lever för? Personen som fick dig att vilja leva en person du bokstavligen trodde du skulle vara tillsammans med föralltid..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0