Våldtäks män härjar i Borås


en 12 13 16 19 åringar härjar i borås och våldtar, misshandlar och rånar unga/gamla tjejer. Killarna är från Hässleholmen och det är det dom mesta våldtäkterna och det sker, så passa er när ni är ute så att ni inte träffar på dom.. Det är sjukt hur många fall det blivit på så kort tid, mina privata källor avslöjade deras ålder kanske mina källor vet mer än polisen? men så är det när man känner folk där alla vet vilka det är men ingen säger något dom lådsas om som ingenting, dock vet jag inte vilka det är vet inte deras namn. Men när dom åker fast och namnen kommer fram kommer ja säkert veta vilka det är och det tror jag att dom flesta också kommer veta, jag varar er tjejer för att gå ute själva i borås när det e mörkt själv ute överhuvud taget nu tills dom har åkt fast. Håll ögonen och öronen öppna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0