6 November ♥

Det är sjukt att det redan har gått 2 år.. Tiden går så jävla snabbt ibland, nästan för snabbt ! Så mycket vi varit med om men fortfarande står vi tsm vi har haft allt och alla emot vårat förhållande vi har haft riktigt bra stunder och vi har haft riktigt dåliga stunder. Tänk att vi är förlovade när du gav mig ringen trodde jag skulle dö av lycka, sen den dagen viste jag att jag ville att du skulle bli pappan till mina barn och bli den jag gifter mig med. Jag vill inte ha något annat jag vill bara ha dig dig dig dig. Det jag älskar mest med dig är att jag kan se i dina ögon att du älskar mig, det syns hur tydligt som helst att du är kär. Vet du hur ? jo när du kollar på mig på ett speciellt sett sen ler, det leendet får du bara när du är som gladast. Alla saker du säger till mig och allt du gör för mig, ingen annan ser den sidan av dig mer än jag och det är därför dom inte ser hur romantisk och bra kille du är egentligen. Dom ser bara den sidan av dig som knäcker min insidan. Nu när du inte är här just nu är det jobbigt, jag kan inte ringa dig och berätta vad som händer eller gråta eller skratta. Jag vill känna din närhet igen jag behöver den för att må bra.. Utan dig känns allt så tomt, jag tror aldrig att du kommer fatta hur mycket jag egentligen älskar dig. Jag skulle bokstavligen dö utan dig, du är min drog jag är beroende av DIG. Jag vet att du säger samma sak men okej man kan förstå att någon dör för en och älskar en men aldrig riktigt hur mycket. Hahah tänk att vi va små skitungar när vi blev tsm jag hade precis fyllt 16 och du skulle precis fylla det. Nu är vi 18 så mycket har ändrats och hänt på två år i våra liv. Du vet att jag alltid kommer vara den personen som står vid din sida vad du än gör och aldrig lämnar dig, du vet att du alltid är välkomen hem till min famlij dom älskar dig. Och du vet att jag aldrig aldrig aldrig aldrig kommer sluta älska dig ALDRIG. Vad som än händer i framtiden kommer du alltid ha en speciell plats i hjärtat som ingen kan ersätta den tillhör dig. Det är som vi alltid har sagt du har mitt hjärta jag har ditt, i senaste samtalet vi hade när du ringde från din anstalt sa du något som fick mig att smälta : Millah, ta hand om mitt hjärta krossa det inte jag skulle inte klara mig utan daj o det vet du om. Hur jävla gulligt är inte det ?  han hamnade i sjukhus förra året pga av att han trodde jag skulle lämna han jag svär det va våran kärlek som fick han att börja leva igen.


Jag ska berätta vad som hände eftersom detta är ändå ett långt inlägg om oss så.. Min älskling hamnade i sjukhus vi bråkade jag skrek åt han värsta sakerna sen jag ba jag kommer lämna dig vänta o se sen han klickade mig och smsade som du vill kom ihåg jag älskar dig mest millah jag svor på koran att om du lämnar mig så tar jag självmord. Glöm mig aldrig ! efter jag fick det smset fick jag panik jag försökte ringa han, men han svarade inte jag fick riktigt pskyos för jag tog han förgivet jag trodde inte han menade allvar när han hade sagt det till mig några månader tidigare, sen jag smsade och ringde hans lur va avstängd jag grät mig själv till sömns den natten. Jag kände i mitt hjärta att något va fel, efter jag hade somnat vaknade jag till och hade skit ont i mitt hjärta asså det gjorde riktigt ont då viste jag att något hade hänt jag kände på mig att jag hade förlorat han jag kollade på klockan den va 02.50 sen somnade jag om för det gjorde så jävla ont jag försökte inbillda mig att jag hade inbilldat mig själv att allt va bra. Sen 02.54 vaknade jag upp 6 minuter senare av en chock asså det va som någon satte en elchock i mig för att få mig att vakna då fick jag panik jag ringde hans mobil den va på men ingen svarade jag ringde igen och igen sen svarade hans kompis och berättade av 02.50 hade min älskling dött och 02.54 gav dom honom såna chockar dom har på sjukhuset för att återuppliva folk. 

Det är som min älskling sa till mig, vi älskar varandra så mycket så vi känner på oss när något är fel.. Ni skulle känt den känslan jag kände jag viste verkligen någonting va fel, det är så när man älskar någon riktigt mycket om den lika mycket tillbaka man vet när något är fel. Det är samma sak som när jag vaknade upp typ halv 4 på natten och grät va skit ledsen han ringde mig från ingenstans och viste att jag grät och va orolig.. Det är äkta kärlek, det har hänt massa såna saker. Men just det då han dog att jag viste något va fel, han hade druckit för mycket alkohol för att .. aahh.. ni fattar. Det finns så mycket saker att berätta, men det skulle aldrig få ett slut, huvudsaken är att han älskar mig och jag han så länge vi älskar varandra kommer vi klara oss egenom allt tillsammans. Det finns inte en ända sekund azizam som du inte finns i mina tankar, när jag sover är du allt jag drömmer om när jag e vaken är du allt jag tänker på.

INGEN kommer någosin älska dig så mycket som jag gör
.
och det e sant du har sagt så om dig till mig med och jag håller med jag kommer aldrig träffa någon som kommer älska mig så mycket som du gör och det vet jag om. Asså jag älskar dig jag älskar dig man toro dost daram ååååh IM IN LOOOVE.
min babyboo jag har älskat dig sen första gången jag såg dig från dag 1 viste jag att
you are the one for me
 Vad som än händer så kommer jag alltid älska dig, inte ens minnesförlust skulle få mig att glömma dig. Ingen eller inget kan stoppa mig ifrån att älska dig,
no matter what i do, all i think about is you.

 06/11-07 till 06/11-09 och så fortsätter det till föralltid :)
Jag älskar dig mest, du är mitt hjärta.
you n me azizam ♥




Kommentarer
Postat av: Ana

grattis gumman=)



hoppas ni lever lyckliga i resten av erat liv <3

2009-11-10 @ 20:28:33
URL: http://annovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0