Absoluta favorit Disney filmen

Nu har jag gått och blivit barnslig eller..? Nej men det fanns en film som jag älskade mer än allt annat och fortfarande älskar mer än allt annat Tummelisa, jag har nu på senaste åren börjat se filmen på ett annat sätt än vad jag gjorde när jag va liten eftersom hela den filmen basserar på mitt liv en sak hände i mitt liv och hela filmen är sån. Asså förstår ni hur jag menar? Det som händer i filmen har hänt i mitt liv, och inte bara att filmen är så jävla bra utan låtarna i filmen är underbart fina seriöst har gråtit till dessa 3 låtar jag ska lägga ut, så lyssna och njut :)
Egentligen så jävla mycket dessa låtar betyder för mig angående min älskling.. Om ni ser filmen så förstår ni själva varför och vad som hände oss o vad som hände i filmen.








Let me be your wings
Let me be your only love
Let me take you far beyond the stars
Let me be your wings
Let me lift you high above
Everything we're dreaming of will soon be ours
Anything that you desire
Anything at all
Everyday I'll take you higher
And I'll never let you fall


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0