AJAJAJ..

Igår när jag kom hem skulle jag värma bröd i ugnen satte på 250 grader så fasnade ett bröd mellan gallret så skulle jag ta bort det med en handduk och korkad som jag är så försökte jag dra upp brödet med all kraft i min hand o tappade ner det igen och slog i min knoge uppe i ugnen och allt man hörde då va AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJ JÄVLA SMUTS HOOOOOOOOOORA. Asså daaamn det va så varmt hade haft på den i typ en halv timma..

såhär såg det ut 30 sek efter jag råkade bränna knogen

Kolla direkt brändes huden bort o det sved asså jag skrek till mamma att jag hade ont hahaha

såhär ser det ut idag

Rött över knogen sen det vita ni ser är där huden slutar det e som en rund ring o i mitten är det kött eller hur man nu ska säga det e skit djupt :( gör ont ont ont ont, kan inte ens spänna min knoge för så svider det och spriker ännu mer. Mamma har gjort så innan med och igår visade hon ärret på hennes hand men det e litet men ändå det gör ont, fick fan brännmärken på min handled för 2 månader sen. Hahah
spisar/ugnar + Millah = GÅR EJ IHOP.

slutar alltid i att jag har ont o har bränt mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0