allt e fuckat..


bild på flotten ute hos mormor o morfar som vi alltid ligger o solar på, på sommaren :)

Förlåt om jag uppdaterat dåligt men har mått skit illa och allt har tänkt mycket nu dom senate dagarna, och idag fick jag veta att min mormor lagts in på sjukhus:( Ska dock inte säga varför men dom väntar på provsvar, det e för personligt. Men hoppas verkligen hon blir bra, älskar henne skit mycket ju. E hemma hos min mormor o morfar nu e här med min lillebror noel o morfar ska passa noel o eftersom morfar kanske måste åka in till sjukhuset sen så måste jag vara här o passa noel, mamma är på konsert i göteborg och min syster hos en kompis. Uppdaterar mer imon om allt vad som händer och skit e typ över orolig..

Mormor jag hoppas verkligen att du blir bra igen
Du e stark, gud är med dig!
Jag älskar dig mormor ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0