Alltid upptagen:S

Så nu har jag äntligen bloggat klart om det jag skulle idag iaf gjorde det mesta, har ätit och allt nu ska fan börja kolla den där filmen annars lär det aldrig bli av. På något sätt så är jag alltid upptagen dont know why..? Asså det är så är alltid stressad det är så mycket jag måste göra varje dag okej inte måste men jag vill rättare sagt, blogga i några timmar vara med kompisar duscha allt allt allt tar sin tid fan. Och korkad som jag är så jag jag ju vara uppe till 04.00 för då börjar paradise hotel och håller på i en halv timma sen ska jag sova ni kanske inte fattar varför det är korkat men det e så att jag ska upp på möte imon TIDIGT.


Morgondagens planer;
Möte kl 10.00 angående min opration ;)
Hem fixa mig (duscha,sminka,raka)
Hemligt möte igen kl 17.00 ;)
Åka till Kberg och möta upp Sahit
Softa hemma hos Iron med sahit o jonna o iron såklart på kberg hela kvällen ;D
Sova där..? kanske, får se!
Annars hem o blogg på natten

iaf nu får ni nöja er med inlägg för idag för detta är sista jag skriver nu, så sov gott alla mina underbara bloggläsare. puss på er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0