Broken hearted girl



"Jag har varit otrogen men aldrig med hjärtat"

Jasså..? Är så jävla trött på allt snack som går om dig alla som kommer till mig och säger saker. Alla bilder jag såg du sa det inte fanns något mer att bilderna va fejk att inget hände men är det verkligen sant ? Som jag fattat det finns det en hel längre historia om vad som hände efter bilderna togs.. Vad fan gjorde jag för fel ? Jag har gett upp mitt liv för dig !

-
Alla mina kompisar även mina bästa vänner valde jag bort för dig
- Hoppade av skolan för att vara med dig dag och natt
- Jag lärde mig anpassa mig efter dina regler hur mycket jag än hatar dom

detta är bara några av dom få saker jag gjort för dig under dessa år, jag har bokstavligen offrat allt för att vara med dig för att jag är som lyckligast med dig. Varje gång något har hänt dig har jag alltid funits där, jag har alltid älskat dig med hela mitt hjärta ALLTID. Du har alltid varit the one för mig viste du ens om det efter 2 år och du fattar ingenting? Och att du va hög den dagen bilderna togs säger allt.. Då vill jag inte veta vad du gjort alla andra gånger du rökt på bara den tanken dödar mig. Dom kan ta våran framtid ifrån oss men dom kan inta ta ifrån oss våra dagar vi haft! Jag kan knappt fatta vad du sa "jag har aldrig varit otrogen med hjärtat" vad faaan menar man med det ?? iaf det jag kommit fram till efter allt är att du varit otrogen mot mig.


Tack så mycket du krossa mitt hjärta det finns inget mer att krossa nu..
Varför nu ? Äntligen när du blivit flyttad till ett annat behandligshem och får använda din mobil så får jag veta det ? Nu när jag egentligen vill snacka med dig 24/7 klarar jag inte ens av att höra ditt namn, se dig eller ens veta av dig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0