drog till stan



Laddade ner mammas skiva innan med alla alicia keys nya låtar från hennes skiva iaf dom som har släppts ut. Sen blev det kaos mamma sa att jag hade möte idag kl 3 vilket jag helt o hållet hade glömt bort, så mamma körde mig dit efersom det regnade så jävla mycket. Mötte upp Jonna utanför o tog en cigg med henne sen stack vi in dit, sen hade jag mitt lilla hemliga möte och fick veta att jag och Ylva ska ha möte igen på fredag kl 3, sen kom mamma och hämtade mig igen eller aah hon gick på stan så länge medans ja va på mötet. Kom hem nu så ringde jonna så snackade vi lite gosip om allt o alla trevligt värre ;) Denna veckan kommer vara helt kaos fan..
Hemligt möte idag kl 15.00 avklarat ;) känner mig lite duktig nu hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0