Dumma data :(


Kommer ni ihåg när jag berättade att min data e cp o msn inte funkar mer ? Skulle formatera om datan den dagen men det funkade inte :S skivan ville inte starta o ja fattar inte hur jag ska göra med msn får psykoser av detta. Orka ebuddy det hackar o e segt o tråkigt det e inte som vanligt ju, tyck synd om mig alla som ser detta (A)

Idag händer ;
Stan med jonna hon ska på möte vid 17.00

Akuten
Sen drar vi nog ut med några


asså detta händer idag om jag börjar må bättre o inte har så ont som jag har för mellan mina axlar så har typ mina muskler dragit ihop sig bakåt det gör skiiiit ont. Plus jag har haft problem med vänster sidan av min nacke i flera år att det börjar trycka där o nu när musklerna har dragits ihop sig pressar det vid nacken så det gör ont hela tiden och 1000 gånger värre vet inte vad jag ska göra ? Åka till akuten kanske o se vad som e fel ? Något sånt blir det :) Btw Jacke e glad för din skull att oprationen gick bra tyckte så synd om dig igår när vi åkte buss man såg verkligen hur ont du hade =/ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0