Gift/Pojkvän.


Jag & Jonna på bilden HAHAHAHHA

Viste ni att jag och jonna är typ som gifta?

Vi sitter ihop, vi gör allt tillsammans typ vi tycker o tänker samma om det mesta. Vi berättar allt till varandra vi skulle aldrig svika varandra. Vi är fan som gifta så när ska vi skaffa barn? hahaa ja det blir aldrig men ändå:D
Nej men seriöst om ni känner mig eller jonna så borde ni veta att det är sant jonnas is the perfekt boyfriend för mig förutom då att vi inte har sex o kysser varandra tacka gud för det men hon e där för mig hon lyssnar alltid på mig när ja behöver snacka med henne dag som natt. Hon har sett mig gråta skratta hon har sett allt if you know what i mean. Hon står ut med mig när jag e som värst (arg) tro mig det är inte lätt i alla lägen för folk att stå ut med mig när jag är på mitt dåligaste humör men jonna står alltid ut dont know why? superwomen? haha något i den stilen tror jag. Du & Jag i vått o tort ♥

Alicia Keys - Butterflies ♪


Kommentarer
Postat av: Anonym

fan vad söt du är! guuumaaaan! <3

2009-11-25 @ 21:14:14
URL: http://johnieboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0