give up..?

Christina Aguilera - Run to you


Kan man bli så knäckt av någonting att man helt vill ge upp allt och skiteri allt för ingenting spelar någonroll längre ? Denna saken som hände fick mig verkligen och inse att mitt liv är skit vad mer kan bli värre ? Inget ! Jag önskar verkligen jag kunde berätta vad det är men det kan jag inte, jag tror inte ens ni i närheten skulle gissa på rätt.. Jag kan säga såhär är trött på att dölja låt dom komma och hämta mig om det är det ******** vill så bara kom palla bry mig. Vad ska dom göra kanske jag försvinner för ett tag vem vet men millah kommer alltid tillbaka ALLTID ! Kanske det va meningen att allt detta skulle hände ? Kanske det va bättre nu än när det skulle varit försent,

jalla fuck that ska dra nu mamma ropade..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0