god morgon


God morgon alla har ni sovit gott? Själv har man varit uppe sen kl 9 har inte kunnat sova så kollade klart på adventureland, sen har bara lyssnat på musik sen nu börja jag blogga igen. Har tänkt skit mycket inatt tankar har verkligen fuckat med mitt huvud, känner mig helt upp o ner och måste verkligen röka men har inga cigg KATASTROF. Har skit ont i hela min nacke och på sidorna av halsen och i min käcke helt sjukt det gör skiit ont och inte bara det har ont i halsen med buhu.. Millah kommer snart bli sjuk noooo vill inte det ju. Min kusin berättade att två nya har börjat i våran klass nu som heter Joe och Cissi okej joe är sabrinas festman och cissi vet jag i fan vem hon är. Måste fan få kommer tillbaka snart till skolan, måste ha cash igen haha får damp finns så många sakr jag måste köpa tex CIGGARETTEEEEER så jag inte döör fan. Iaf ska försöka se om min kusin ska med ut sen han e tråkig han spelar svår får psykos?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0