Godmorgon lovers and haters



Hej bloggen sovit gott?:) Iih det har jag iaf, sovit i 12 timmar haha :P Skadat hade sjukaste drömmen om kberg o att min kompis gifte sig o massa skit palla det. Iaf sitter i soffan nu käkar fruskost a la millah vilket är kyckligklubbor mums filibaba fuck så gott o kollar på simpson på tven nolife i know right?

igår hade jag världens mysdag med min syster olivia aka pluto vi låg o kollade film lagade mat tsm o umgicks som vi inte har gjort på år, seriöst det va år sen vi va helt själva och umgicks i en hel dag helt mysigt älskade gårdagen. Tack pluto för en underbar dag älskling
här kommer en bild på min översexiga syster ;) Olivia det är lungt älskar dig ändå även om du tar mitt linne :O


Håller på att ladda ner Paranormal Activity laddade ner en igår men den hackade hela tiden så håller på att ladda ner en ny idag, ska kolla på den sen med mamma och min syster om mamma kommer hem idag annars blir det att åka till min baby o kolla den där :) Måste sluta skriv nu innan kyckligen blir kall o måste hämta blåbärs dricka med så ja slipper bränna mig ;D haha pussssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0