godmorgon


Godmorgon sovit gott ?:)
Iiiih det har jag, alltid när jag sover utan min älskling sover jag alltid med en kudde som jag håller om fattade aldrig varför men mamma berättade att jag håller om en kudde för att känna närhet och känna mig trygg. Och jag e ju inte direkt smartaste personen som missade mitt möte angående min opration ojoj mamma kommer bli arg nu haha :P Asså gud så trött jag är håller fan på att dö här, ligger o lyssnar på musik o försöker fatta verkligheten att jag inte sover längre. Men måste ta mig upp ur sängen nu ska klä på mig sen gå till toan och tvätta bort mitt smink sen går ner och röka o ringa min zigenare o sen käka frukost vi hörs efter det,
brb dont miss me to much!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0