hahah



Hej bloggen förlåt för dålig uppdatering men har suttit och kollat Twilight med min syster halva dagen fråga mig inte hur 1 film kan ta så lång tid mycket pauser kanske ? nej men det va för vi kollade lite saker på internet, nu håller vi på att ladda ner Paranormal Activity "läskigaste filmen som någonsin gjorts" sägs det att den ska vara fick iaf gåshud när vi kollade trillern på youtube innan. Plus pluto berättade att hennes kompis kompis hade sovit med hennes mamma i 1 vecka efter filmen för hon va så rädd och att en annan tjej drömde mardrömmar och skit jaja nog om det. Hahha har umgåtts med min älskade syster olivia aka pluto hela dagen det e lite svårt att vara ifrån varandra när vi bara har 1 data som fungerar förtillfället och hon har min mobil o smsar med hela tiden lämnar henne inte själva med den and thats it ! Mormor kom hit innan med lite saker till oss okej det va inte så lite men ändå ;
2 Mjölkpacket
2 Chipspåsar (Svenska lantchips & Grillchips)
1 proviva blåbärs dryck
Ostfrallor
Vitlöks ost typ..? phiadelphia (förlåt stavningen) hahaha
Grönsaksdipp (till chipsen)
Coca cola 2 liter;) MUMMS
Chocklad marabou 2 st helnöt
Pippar typ bröd? italienska
Finska riskakor (rispiroger)

Skrev detta inlägget bara för min syster sa " ska du inte blogga ? du som älskar det" hahah o bara för det skrev ja detta ! Love u sis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0