HAHAHAHA MEN JONNA DAAAH


KOPIERAT FRÅN JONNAS BLOGG.


PAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA,
jag tror jag dör jonna är så jävla rolig kolla vad hon skrev om mig, jag periskt/pashto lexion? Hahah Men visst det är sant jag kan både pashto(afghanskt språk) och periska (iranskt språk) och hon kan inget av dom så ibland när hon lyssnar på någon låt hon frågar mig vad som säger och vad vissa saker betyder så förklarar jag det för henne det är samma med albanska kan ganska mycket albanska iaf slang ord och sånt så hajde o sånt har jag fått förklara vad det betyder också. men vet ni vad?
 att jonna är mitt svenska lexion det finns mycket svenska ord jag inte kan och inte fattar som jonna allt får förklara värsta invecklat för att jag ska förstå men hon har lärt sig att hon måste översätta såna svåra svenska ord in till millaha svenskan haha, lite små kul faktiskt. Och det står att hon ska ringa habibi? Jag frågade henne när hon ringde mig vem är habibi? Sen percis skulle hon säga vem jag ba jag vet redan att det e jag hon ba ja jag ba mm hahahah naj men aah okej det e sant men ni fattar, were fuckt up. Justd jonna hitta en låt där dom sjunger zaman zaman o hon spelade upp den sååå mycket jag flabbade ni fattar nog inte det roliga, men sen spelade hon upp en annan låt med hon ba millah e denna låten jag kan verkligen se dig dansa orgentaliskt och allt så imon, ska jag dansa till den låten och säga en kul sak mitt i allt som ni kommer dö av flabb för haha mycket roligt fan :D Bara allt annat som är sjuka saker som jag och jonna säger som precis innan vi la på hon ba jag måste ** ** *** *** ***** jag ba jag med haha vi röker efter det? Hon ba yapp så sjuka vi är hahahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0