Har jag gjort det eller ej ?



Har jag förstorat läpparna?

Det kommer förbli hemligt kanske jag har kanske jag inte har vem vet..? Det är något jag har snackat om länge iaf, btw ser ni mitt fina linne? Köpte det på ullared, älskar färgerna och mönstrerna damn it ! Förstora läpparna är något jag har snackat om länge att jag ska göra det kostar mellan 1,500 - 3,000 kr per spruta. När man första gången gör det om dom ska bli stora länge så ska man spruta i helst med 2 veckorns mellan rum i 1 och en halv månad sen var annan månad, för läppförstoringen håller bara i 3 månader. Så hela grejen i längden blir dyr men detso mer gånger man gjort det destom mer sällan behöver man göra det eftersom det stannar kvar i en. Ahh ni förstår säkert hur jag menar, men varför vet jag så mycket om detta ? Kanske jag verkligen har gjort en ? Och kanske på en privat klinik i göteborg där min mamma gjorde en sak med, men vad hon gjorde där för 1/2 år sen ska jag inte berätta :D För mamma vill inte alla ska veta det, okej våran familj o hennes närmsta vänner vet och ser silknad på henne men ändå, det e privat lägger inte ut min mammas liv i min blogg. För måste ha ett privat liv med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0