Helgen som varit



Fredag: Jag och Jonna gick på möte och sånt på dagen sen åkte vi hem till henne och fixade oss sen stack vi till Iron på kberg och festade med han och toni och hade soft. Sen senare på kvällen drog vi ut med sahit en stund och träffade han sen tillbaka till iron igen och fortsatte kvällen där, kom hem vid halv 2 på natten va riktigt död hade festat från halv 5..

Lördag: Åkte hem till jonna på förmiddagen, så softade vi och skit sen fixade vi oss sen möte vi upp sahit vid höghuset där han bor o sen stod vi o snackade en stund sen stack vi hem till iron och va där hela eftermiddagen/kvällen/natten SKIT SOFT va det :) Sen somnade vi där eller aah halv sov sen vid halv 9 väckte jonna mig o sa att vi skulle gå hem till henne och sova så då gjorde vi det.

Söndag: kom hem till jonna då vi gick ifrån iron halv 9 kanske va hemma hos jonna typ 20 i 9 eller något sen direkt när vi kom hem till henne gick vi och la oss sov halva dagen. Sen stack vi ut och träffade sahit vid skolan och snackade med han om en grej som har hänt, tyvärr så får ni inte veta vad det är ;) Iaf sen efter vi träffat han stack vi hem till jonna sen senare på eftermiddagen kom mamma o hämta mig o nu har jag bara legat hemma och inte gjort någonting kollat tv med min mamma och syster bara .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0