hemma nu


Långt ovanför, finns det ett land, där man kan gå i sol på en strand, där man är fri, det kunde bli hela min värld.

Kom precis hem med noel, det gick lätt och hämta han tacka gud för det ibland e han jobbig och ska bråka och sånt. När vi kom hem pratade olivia med morfar så frågade jag om hon hade sagt vilka pizzor ja o noel ville ha och det hade hon sa bad ja olivia säga till morfar att han ska köpa med godis till noel och det kunde han. Olivia berättae att morfar kommer om typ 1 timma han kom precis hem från jobbet o sånt så han måste duscha och va det nu va han skulle göra. Men ska dra mig nu ska spela playstation med min lillebror haha lite små kul fan, uppdaterar mer senare när jag har tid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0