Hissa o Dissa


Folk som leker farliga: Folk som vågar vara så jävla kaxiga via internet typ komentera ens blogg men som inte vågar säga sitt namn, när dom hotar folk med att slå ihjäl dom och skit. Om man nu är så "tuff" så bore man ju våga säga ens namn eller hur? Jag vet att om jag hade hotat något snälla jag hade skrivit min gatuadress med, ska man hota någon så ska man göra det på riktigt inte leka tuff o sen inte våga säga sitt namn då kanske man inte är så tuff som man leker right ? Som han "igor" som komenterar jonnas blogg skit ofta o hotar henne o som har typ skrivit någon komentar i min blogg, hur tuff e den "personen" som hotar med döden o skit och inte vågar säga sitt riktiga namn haha patetiska ho*unge

Såna som sviker sen kommer tillbaka:
det är verkligen något som ska med ut på min utelista, vänner som sviker och snackar skit och tror man inte vet något sen kommer springandes tillbaka och rövslickar en? Snälla är så trött på all sån skitsnack från falska människor, man borde sätta alla såna i ett eget land där dom kan ha kul o snacka skit om varandra o svika varandra. För med millaha funkar det verkligen inte att göra så, pay back is the bitch aiit;) Varför ska man vara kompis med någon som man snackar skit om asså förstår inte sånt heller, snackar man skit om någon ja men släng personen då kan den ju inte betyda så jävla mycket.


Min Pojkvän: Han måste komma med på innelistan för jag älskar han överallt annat och saknar han mer än vad ord kan beskriva. O att jag vet att han alltid kommer finnas där för mig i alla lägen vad som än händer är det jag och han som står kvar tillsammans. Jag kan se i hans ögon att han älskar mig och han är bokstavligen det finaste jag någonsin sätt. we belong togheter ♥

Neger Ghetto ord: Typ som i whoop ya ass bitch, bring it on ooh its ON, you beter stop it before i started, ooh heell no she dident med mera. Såna ord jag och jonna säger till varandra hela tiden såna riktiga neger ord helt kul är det, hahaha vi skrattar alltid åt varandra när vi säger såna saker. Tacka gud för ghetto filmerna där vi fått det ifrån och med riktigt sån ghetto neger röst får vi hahaha millah and jonnas goes brooklyn queens. överhuvud taget vi håller alltid på att säga slangord såna värsta ghetto ord hahaha ni ska se när vi krigar på skoj mot varandra haha det slutar alltid i att vi gråter av skratt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0