Hissa o Dissa



Falska Killar: killar som ger tjejer förhoppningar som snackar så mycket om hur mycket dom "tycker om" tjejen sen knullar henne sen aldrig mer hör av sig vad fan e det för en jävla stil? Killar, det finns jävla många utav dom tjejerna som verkligen tycker om er och får sitt hjärta krossat pga av erat jävla skit snack. E så jävla trött på sånt åååh ! Tog med detta på dissar listan eftersom detta nyss hände min kompis ska inte säga vem eller vilka men det har gjort mig skit förbannad vill sparka in han killens pannben. 

Stalkers: vad är det med killar och tjejer som tror att ni känner mig när ni inte gör det ? Men vist det är lungt ta mina bilder ni tjejer och säg det e ni på bilden när det inte är. Hur jävla omoget är inte det egentligen ? Folk kommer till mig och säger folk lägger ut dina bilder o byter ditt namn och säger det är dom, asså shit. Och ni killar som tror ni känner mig o ljuger o säger vi gjort saker ueeäää? Sluta dröm om mig inte ens i era drömmar skull jag röra er patetiska jävlar.

Vänner som hjälper till: TEX som i helgen när jag drack för mycket o började spy på toan så klart va jonna där och höll mitt hår så jag inte fick något på det och såg till så jag blev bättre och allt, tack hjärtat ! Och vänner som hjälper en med problem och ställer upp till 110 % vad det än gäller.

Reklam på bloggen: HIHIHIHIHIHI att göra reklam på sin blogg betyder bara en sak : CASH ! och vad älskar millah mer än allt annat ? CASH ! mohahaha :D Nu e millah glad glad äntligenhar allt börjat funka igen cashen bara rullar in nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0