iih glad


Äntligen har jag fått mina ciggisar wiihii nu e millah gladare än gladast :) Men har ingen Comviq Kompis längre har inte haft det sen i fredags :( Känner mig seriöst handikappad e så beroende av min mobil, kan inte svara på några sms ingenting.. Ikväll kommer inte hända så mycket, mammas kille Joakim kommer hit o ska sova här nu blir mamma med glad ;P Vi ska äta sån lövbiff någonting mhm mhm mhm så gott det är mi mami e määäästerkoken själv. Ligger just nu i sängen och snackar med Dino aka diiinonzooo min egna lilla rapare från Trelleborg Här är min lilla omtalade dino, har inte lagt ut någon bild på han i denna bloggen men har bilder på han i mina andra två gamla bloggar som inte finns kvar nu..Men Dino kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta ;) Dino äskar mig vad ska man göra åt saken (A) stoppar han verkligen inte. Dino är en av dom roligaste personerna jag någonsin lärt känna, "korkskalle" hahaha "vad händer i veckan snäckan" hahahaha stöööört skön e han ! Varje gång ja o dino snackar i lur snackar vi i timmar hela tiden älskling baby o sånt naww hahha het gulligt och så klart när vi lägger på "jag älskar dig mest" "naw jag älskar dig med dino" Ni kanske tänker varför säger dom älskar dig till varandra ? Jaaajaa det e saker ni inte får veta tyvärr, alla vet jag o dino va tsm innan men nu ? vemvet kanske lämnade min pojkvän för dino? vem vet..Kanske vi bara säger så ändå för vi alltid gjortdet ? vem vet ;) BTW dino ska ringa ikväll ska skälla ut han för han varit så upptagen i veckan hahaha ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0