Jag e tre saker just nu..

för att jag fick snacka med min pojkvän en sista gång innan han åker men vart får ni inte veta som sagt måste ha lite privat liv fan. Det betyde allt för mig att få snacka med han och dom sakerna han sa gjorde mig helt kär som när han säger att han älskar mig mest och sånt.

för att han ska åka och jag inte vet när vi kommer ses igen, ledsen för att han inte är här med mig utan är där han är. Ledsen för jag vet hur mycket jag kommer sakna han, och det blir bara värre när jag vet hur mycket han älskar mig.

för att han och jonna kom överens på msn efter att ha hata varandra mer än allt annat, och jävlcigt chockad över att han va så snäll som han va mot henne och att han bad henne göra en sak. Men är också jävligt glad för att dom har gjort fred nu det är som e dröm för mig.

Detta va dom meningarna han skrev i msn som betyde mest för mig
Här finns också det han skrev till jonna den meningen om vad han ville hon skulle göra, ni kommer fatta vilken av allt som va menat till jonna det är det med
ta hand om millah



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0