Jonna läs detta !


Jonna min habibi, vi är riktigt riktigt nära vänner så jag ska vara ärlig mot dig. Allt som hänt med Mr X (säger ej namnet här) Är skit han ska inte göra så, om han verkligen gillar dig så mycket som han sagt till oss båda att han gör så hade han aldrig gjort såhär. Leka sur för ingenting? Du ska inte säga förlåt när han gör fel det är han. Jag trodde han va bra kille men jag hade fel och som du vet jag kan genomskåda killar han e inget bra du ska fan inte behöva hunda efter någon. Jag sa till han krossar du hennes hjärta krossar jag dig så då måste jag göra det och jag gör det med gjädje vill inte se min kompis gå runt med halvt krossat hjärta pga av mr x han kan suga kuk och sticka långt härifrån. Vem fan e han o tror han kan leka med folks hjärtan ? ncncnc du är värd så jävla mycket bättre vänta o se jag ska fixa finaste och bästa killen till dig gumman. Finns vid din sida och det vet du om hunipie.
Kommer du ihåg Ciara låten du visade mig och vi snackade om texten den passar in på er nu. Slösa inte bort tid på han, han e smuts under min sko
om han inte älskar dig än, kommer han aldrig älska dig =/
men jag älskar dig så mycket du inte behöver en kille som älskar dig :D tihi


Kommentarer
Postat av: Anonym

seriöst, blir helt tårögd! <3

2009-11-07 @ 14:26:38
URL: http://johnieboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0