Jonna skrev en text om mig

Detta skrev jonna i hennes blogg måste bara lägga ut det, det e så jälva kul/fint och sött haha

hade ett väldigt "seriöst" samtal med Millaha idag.
jag frågade henne vad jag skulle blogga om, det seriösa svaret
jag fick, va "skriv ett blogginlägg om mig" vadå egokick?
men klart jag skriver ett blogginlägg om henne!
då kräver jag ett om mig också ;) hähä!
so, here it goes!



Millaha aka Afghanen
som ni alla älskar att hata och hatar att älska.
men oavsett så är hon en av dom närmaste vännerna jag har.
den vänskapen jag och hon har, ni önskar att ni hade ett sånt.
det är starkt som stål, oavsett hur många ggr det har kommit
saker emellan oss så har vi alltid tagit tag i dom och vänt det till positivt.

Millaha som person är så jävla kul.
vet inte hur många gånger jag har garvat åt henne
nästan aldrig med henne, men åt henne! (förlåt haha)
nej nu var jag elak, klart jag garvar med henne också!.
Visst hennes attityd är nog gjord av Satan själv
men det beror också på vilket sätt man tar henne på.
Vissa tycker bara att hon är en riktig kickers brud.
första intrycket man får av henne är "jävlarrr va dryg människa"
men det är bara hon?. Tro mig, hon kan vara en riktig Bitterfitta.
men hennes personlighet är guldvärd!
Hon är ödemjuk, riktigt snäll, hon är omtänksam
och hon vet hur man behandlar sina vänner väl.
hon är sån som ger och tar, hon ger tillbaka så mycket av sig själv.
hon ställer alltid upp! om det är fight, då är hon redan där.
she is my pitbull ;)

Kommer ihåg en gång, vi hade pratat på dagen och hon skulle sova hos hennes
mormor med sin kusin och sin moster. Sen hände det en grej som gjorde
det lite kaos, skrev bara ett mess åt henne "omg, jag tror jag kommer dö
är skit nojjig", tog inte många sekunder så ringde hon upp.
jag trodde att hon bara ringde upp för att fråga vad som hände
men hon ringde och sa "jag är där om en kvart".
Hon "tvingade" alltså sin moster att köra mitt på kvällen/natten
till Borås bara för att hon ville se hur jag mådde och veta vad som hade hänt.
det är äkta vänskap, oavsett hur långt bort hon var så kom hon.

Millaha är en av få av mina kompisar som vet allt om mig.
hon kan mig in och ut, likaså så vet jag hur hon fungerar.
på något höger och vänster så är jag och hon så lika.
likadant temprament om inte värre, haha!
så många ggr som vi har skrikit på varandra.
Senast var förra veckan i bussen påväg till Kberg.
hon hörde inte vad jag sa och jag upprepade säkert två ggr
till slut så höjde jag rösten så högt att hela bussen bara stannade
upp och kollade på mig, och jag såg riktigt hur millaha sjönk igenom stolen
haha! förlåt, men jag blev så frusterad, hade mina humörsvängningar då.

Återigen till det här varför "ni" hatar henne.
jag kan förstå det, till en viss del! för gumman.
din attityd och ditt sätt att vara retar säkert gallfeber
på dom flesta som inte känner dig!
men du är bara dig själv, du leker inte någon eller något.
du är äkta rakt av, dom är bara avundsjuka på dig för att
dom inte har balls nog att vara sig själva utan måste dölja det
med någon fake personlighet.
Du är rakt fram och ärlig, du dömer inte heller personer rakt av.
men du läser av dom, lika så när dom försöker läsa av dig.
så keep on hatin, för så lätt får ni inte ner Millaha från toppen.


Och gumman! shit vilka bus vi har haft för oss!
vi har nog varit med om det mesta, vad händer next?
som du själv sa, "vi tänjer på gränserna till ont och gott"
vadå, vi lever bara? man måste uppleva saker för att få
erfarenheter kring saker och ting, am i right?
vi vet när vi går för långt och vi vet när vi börjar passera gränsen.
så många planer vi har! dom kommer bli av snart också.
håll utkik alla! för här kommer det hända grejer!


och nu ska vi inte börja snacka om killar!
"brush, ska du leka, lek med hjärtat"
det håller vi fortfarande fast vid.
och jag håller med Linus och Adis, "you are so heartless"
men jag förstår dig, jag förstår varför du har en sköld framför
hjärtat, jag förstår dig fullt ut! och jag stöttar dig och jag finns,
här för dig, always! så mycket som du har stöttat mig
igenom det här med dom två, du vet vilka jag snackar om.
och det betyder mycket, Jonnas egna Dr.Phil!


det finns så otroligt mycket att säga om dig.
Tror nog inte ens ett A4 papper skulle räcka.
jag tror inte ens jag kan förklara dig i ord eller något annat.
för du måste upplevas för att förstå hur underbar person du är.
du är och förblir min bästa vän!

Doset Daram Azizaam!


det roliga med texten är att jag låter så jälva ond i den har kopierat dom värsta meningarna och satt ihop

Är jag verkligen så ond ?;)
det är något ni inte får veta ;)
okej allt stämmer in men ändå haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0