konstigaste sjukan någonsin



Nu ska jag berätta om min lilla sjuk insedens jag fick.
Spyde 4 gånger inatt, 2 gånger på morgonen och fick feber 38.7 typ hade detta i 5-6 timmar..
Och vet ni vad jag hände sen? Blev skit bra från ingenstans mår inte dåligt överhuvud taget? så det kan inte vara magsjukan, inte svininfluensan haha det va bara något sjukt..
 jag tror jag fick något flipp i kroppen typ "millaha syndrom" kallar vi det nu framöver, och jonna baby du kommer inte bli sjuk och spy trust me! Måste bara berätta detta, jonna är en av dom två person jag känner som verkligen har största fobin för att spy. Asså riktigt rädd för det lite gulligt ändå hehe, har typ fått övertala henne idag att hon inte kommer bli sjuk. Im the god jag vet att hon inte blir sjuk så va inte orolig habibi. Men ska hålla mig inne tills på fredag iaf att jag blir sjuk igen och får millaha sydromen igen haha :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

fan vad du är söt! ':D älskling! <3

2009-11-25 @ 17:39:22
URL: http://johnieboy.blogg.se/
Postat av: Jonna

fan vad du är söt! ':D älskling! <3

vi får hoppas att du har rätt ;D

2009-11-25 @ 17:39:48
URL: http://johnieboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0