Låtar



Är man besatt av någon om man verkligen inte han lämna personen vad den än gör mot en..? Jag tänkte att jag skulle gå och sova o skita i att kolla paradise hotel o kolla repris på internet, men såklart så kan jag ju inte sova =/ Har legat och gråtit i 2 timmar, allt knäckte mig verkligen innan och han som alltid sagt även som tuffaste personerna gråter.



Idag va första gången sen jag fick ringen av han som jag tog av den och la den på bordet och bara satt och kollade på den men med stunden som gick insåg jag lika snabbt att jag va tvungen och sätta på mig den igen för jag inte kunde vara utan den ? Det är så mycket som snurrar runt i mitt huvud allt är fortfarande chock för mig, jag vet ju inte ens vad jag ska tro något mer. Jag tror på allt och inget om allt som sagts om dig och va du har sagt till mig. Jag HATAR att jag älskar dig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0