Men moget



Såklart igår natt när jag skulle uppdatera med massa nya bilder och skriva om saker så kommer detta upp, blev skit sur ville verkligen blogga :O Så fick kolla på Gudfadern 2 ist men kollade bara en halv timma klockan va redan halv 4 på morgonen när jag började kolla på filmen. Vaknade nyss upp av att jag va tvungen o springa till toaletten för att spy lite äckligt men ändå och har feber, millah har fått magsjukan :( Har spytt typ 2 gånger nu skit äckligt.. Fan fan fan varför skulle jag bli sjuk nu? Jag och jonna skulle ju ha världens mysdag idag.. Men iaf mamma är hemma vetinte varför dom har tydligen läsdag hemma man ba mamma du är psykolog vilken läsdag? men aja klagar inte, ska gå och klaga hos mamma att jag mår dåligt. Btw idag lär bli en bloggdag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0