MOBIL BLOGG

HAHAH Asså jag och min kusin kan inte vara i samma rum vi ska alltid leka bäst eller Aah han försöker leka bättre än mig helt patetisk är han. Hahahahahaha nu kanske jag va lite taskig. Iaf Jonna ringde innan och berättade om hennes dröm Asså sheet om den blir verklighet så läskigt min baby kom bakifrån och knackade på min rygg jag vände mig om och han ger mig fetaste lavetten och hela min värld stannar till iiih.. Får fram dåliga minnen av just det, nog snackat om det. Ska ut och röka snart e röksugen, omg linus mår inte bra han låsas gråter så hans hund ska Komma till han Hahaha kaos fan. Min älskling jag saknar dig så jävla mycket :( är ingenting utan dig längre, kom hem vill känna dig hålla om mig. Vill känna din närhet, Vill höra dig säga att du älskar mig mest. Ta me jadege azizam<3 varje natt vaknar jag och e rädd, rädd att jag kommer förlora dig att du aldrig kommer tillbaka:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0