Möttet avslutat ;D



Kom precis hem från mitt mötte det gick la bra, men dom tvingar mig att ta sprutan mot svininfluensan vilket ja verkligen inte vill buhuu.. Fick tid på torsdag kl 14.00 sen 14.15 ska jag till tandläkaren bläääh hatar att gå dit, seriöst hela min vecka e fullbokad. Smsade min "rektor" eller vad man nu ska kalla henne och bad henne ringa mig ska prata om min skola med henne eftersom jag fortfarande är avstängd men får se hur det går. Iaf ringde upp jonna fast hon hade lektion och hon ba ortopeden ringer måste svara haha lame ursäkt vafan:P Fast själv då brukade jag alltid säga det e min soc som ringer hahaha lika lame den. Jaja nog pratat om det ska duscha sen sova en stund sen fixa mig sen dra till stan tar bussen kvar i 3 ner så jag kommer i perfekt tid till mitt mötte. Uppdaterar mer senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0